Servei de suport a la ciutadania en la tramitació electrònica – SetDIBA

Dilluns, 8 de juny de 2020

Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19. Per tal de facilitar la gestió, Diputació de Barcelona impulsa una eina per donar suport en la tramitació telemàtica.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir la mobilitat, recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. Per tal de fer-ho possible, i que ningú tingui cap problema a l’hora de fer aquest tipus de tramitacions, Diputació de Barcelona ha activat un servei temporal amb caràcter extraordinari, adreçat als ciutadans que necessiten fer tràmits a l’ajuntament.

El servei està disponible del 8 de juny al 24 de juliol.

 

Per tal de poder gaudir del servei, podeu contactar amb l’Ajuntament de Sant Martí Sesgueioles, o bé directament a través del servei de suport a:

Telèfon: 934020606

tramits@diba.cat o

 

Horari:

de dilluns a divendres de 9 a 18h del 8 de juny al 17 de juliol

*Horari especial del 20 al 24 de juliol de 9 a 14h

Darrera actualització: 8.06.2020 | 21:34